3 concerts repartits en diferents espais emblemàtics de Mataró amb l’objectiu d’omplir la ciutat de llum, música i esperit festiu.
Música a la llum de les espelmes és un acte de 3 concerts repartits en diferents espais emblemàtics de Mataró amb l’objectiu d’omplir la ciutat de llum, música i esperit festiu. Durant una tarda, succeiran tres actuacions que ompliran d’un ambient càlid i participatiu la ciutat, convidant a tot aquell que s’apropi a recórrer els carrers, redescobrir racons il·luminats i gaudir d’una experiència musical i visual que celebra el Nadal des de la proximitat i la diversitat.
20h- Plaça de la Peixateria
Nom: Maria Lamata & Ruben Bes
Descripció: Els músics mataronins Maria Lamata (veu) i Ruben Bes (piano) ofereixen un repertori de les cançons més nadalenques passades pel sedàs dels estils del jazz i la música moderna, així com altres arranjaments especialment preparats per a l’ocasió.
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró